Saturday, August 9, 2014

Adore, love, friends



Bijna vergeten. Dit kaartje heb ik in Mei gemaakt voor mijn ouders. Zij vierden eind mei dat ze 41 jaar getrouwd zijn.  En nog steeds verliefd op elkaar. Nee niet zozeer die vlinders in je buik verliefdheid, alhoewel?! Als ik zie hoe ze soms naar elkaar kijken ..... haha. Maar goed ze houden dus nog steeds van elkaar, en hun huwelijksbootje heeft heel wat woeste stormen overleefd. Bijzonder om te zien dat mensen na zoveel en zolang nog steeds bij elkaar zijn en vechten voor elkaar. Laatst zag ik bij ons in het park een hoog bejaard echtpaar lopen, hand in hand net een verliefd jong stelletje. Vind ik zo bijzonder, zo mooi, en dan kan ik o zo boos worden als ik dan weer lees of hoor dat zo'n echtpaar uit elkaar wordt gerukt vanwege de bezuinigingen in de zorg. Grrr. Maar goed ik dwaal af ...


Mijn ouders houden erg van vintage en bruintinten, dit is dus echt een kaartje voor mijn ouders. Ze waren er dan ook erg blij mee.

2 comments:

  1. Wat een superlief en mooi kaartje heb je gemaakt voor je ouders Sientje, top.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  2. Fijn dat je zulke liefdevolle ouders hebt! Dat ze nog maar lang van elkaar mogen genieten en jij van hen!

    ReplyDelete