Friday, October 14, 2011

telefoonhoesje

Van de week had ik besloten dat mijn telefoon toch echt wel een beschermhoesje nodig heeft. Ik gooi mijn telefoon altijd maar zo in mijn tas tussen de sleutels, portomenee en andere dingen die in een tas horen. Maar ja gezien die van mij een touchscreen heeft is dat niet zo goed voor mijn telefoon. Dus heb ik mijn naaimachine maar weer is stofvrij gemaakt.
Ik heb een lapje Tildastof gebruikt en de ruitjesvoering is een stofje van de Hema. Die hebben nu zulk leuk freubelmateriaal. o.a. dus van die leuke stofjes voor maar 1,95 en dan heb je 8 lapjes van A4 formaat.

Dan nog een roze kantje gebruikt en dat knoopje vond ik wel erg toepasselijk.


Tja ik heb dus al mijn vrienden in mijn telefoon staan.

Ik wens iedereen een goed week-end. Geniet lekker van het mooie weer, ik kruip achter de naamachine want dochterlief wil nu ook wel zo'n mooi beschermhoesje voor haar telefoon. Met rode roosjes. Wel ik ga ff rommelen in mijn lapjesmand.

No comments:

Post a Comment