Saturday, March 7, 2015

Happy Birthday



Nou vooruit dan nog eentje om het af te leren ;p 

Haha, nee hoor er zullen ongetwijfeld nog veel meer kaarten met deze stempel voorbij komen want mijn hoofd zit nog vol met ideeën. Ik heb zelfs al perzik kleurige Promarkers gekocht om ze mee in te kleuren. Lijkt mij zo mooi ... maar goed voor nu dus wel even de laatste kaart met deze stempel, tenslotte heb ik nog zoveel andere mooie stempels.


Deze keer heb ik Crumb Cake cardstock gebruikt samen met Soft Sky. Van Stampin'Up natuurlijk. De bloemen zijn gekleurd met de Blendabilities in de kleur Soft Sky. De zilverkleurige labels zijn gemaakt met de tape van de Hema, ook het zilverkleurige garen heb ik daar gekocht.

9 comments:

  1. Leuk gedaan ! Groetjes ☆ sarah ☆

    ReplyDelete
  2. Oh....Deze is ook weer zo mooi, prachtig dat blauw.
    Groetjes

    ReplyDelete
  3. beautiful, Sientje! love the whole design and the sentiment is perfect done that way!

    ReplyDelete
  4. Prachtige kaart Sientje !
    Groetjes
    Margo

    ReplyDelete
  5. Nog 'n pragtige kaartjie met die mooi blomme op, Sientje!!! Ek hou van die sagte kleure en die fyn silwer koord!!! Baie mooi ingekleur!!!
    Groete en geniet die week!!! Petra XX

    ReplyDelete
  6. Oh, deze kleurencombinatie vind ik werkelijk prachtig! Heel chique!

    ReplyDelete
  7. Zo krijg je heel verschillende bloesems in al die verschillende kleuren, leuk om zo'n rijtje kaarten onder elkaar te zien. stuk voor stuk MOOI!

    ReplyDelete
  8. so pretty....love the delicate look of your card...

    ReplyDelete