Tuesday, September 25, 2012

Kleurenkaartenteam uitdaging # 8


This time an one layer card made with my own made stamps. The round orange/yellow stamp is made from foam. Just diecut it round. The brown circle is a little cup. The stamp with grid is made from some sort of construction tape that I also diecut.

Deze keer een one layer kaartje gemaakt met stempels die ik zelf heb gemaakt. De ronde egale stempel heb ik gemaakt van foam. Rondje uitgestanst en met dubbelzijdige tape op een houten blokje geplakt.  De ruitjes heb ik gemaakt van bouwscheurentape. ook nu weer een rondje uitgestanst en op een acrylblok geplakt. Het bruine rondje is een hoestdrank bekertje.


Butterfly comes from the stamp and diecut set from Sizzix. Paper from Carta Bella Beautiful Moments. Coloured with my alcohol markers. Some rhinestones as finishing touch.

Vlinder is gemaakt met de stamp and diecut set van Sizzix. Gekleurd met alcohol markers. Een paar rhinestones als finishing touch.

Challenges:

CAS-ual Fridays ( inspired by autumn, Ive used autumn colours )
Dutch Card Lovers (dots)
Kleurenkaartenteam (bruin/okergeel)

Deze kaart is dus ook voor het kleurenkaartenteam maar omdat ik voor het eerst meedoe en niet zo goed wist wat waar en hoe meld ik dit nog even. Wil je nog meer kaartjes zien in deze warme herfstkleurtjes neem dan snel even een kijkje op het blog voor het kleurenkaartenteam.

25 comments:

  1. Kan er niks aan doen, na mijn "de" lint, blijven me taaldingen opvallen bij je. uitgestans en uitgestansd, maar toch moet het met een t. hihihi, LOL!! Maar je kaart is weer een beauty.

    ReplyDelete
  2. Hallo Sientje, wat mooi gedaan, en wat kunnen we nog veel doen met spullen uit onze omgeving .
    Toen ik thuis kwam lag er verrassing: je pakketje is er! Je hebt er wat moois van gemaakt,heel hartelijk bedankt!
    Groetjes, Nelleke

    ReplyDelete
  3. Sientje; ik vind ( met een d) em leuk en origineel.
    Is je rolletje tape al op ?
    Mooi; die bruine rhinestones.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee dat rolletje is nog lang niet leeg. Dus als je nog een stukkie wilt ...

      Delete
  4. Gestanst, gestansd, gestansde, gestanstte, wat maakt het uit!! waar hebben we het over!!
    Ik kijk naar je kaart, en ik lees dat deze heel origineel tot stant is gekomen! Geintje, tot stand is gekomen! Wat maak je dat origineel, erg leuk. Tof dat je meedoet bij DCL!

    ReplyDelete
  5. Leuk, al die zelfgemaakte stempels! En ook een prachtig kaartje!

    ReplyDelete
  6. Oh wat een goed idee van die stempels maken! Ga ik zeker van je pikken hoor, dit idee! Mooie kaart, heel stijlvol.

    groetjes Marlies.

    ReplyDelete
  7. Je kaart is prachtig
    Groetjes Marian

    ReplyDelete
  8. Wat een prachtig kaartje, Sientje!

    ReplyDelete
  9. wat een leuk kaartje ! mooi gedaan ! zachte kleurtjes, lekker romantisch
    bedankt voor je deelname en tot de volgende, grtjs, martina
    x

    ReplyDelete
  10. Wat een super mooi kaartje Sientje,
    suc6 met de challenges
    groetjes Rosina

    ReplyDelete
  11. Prachtige kaart, heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  12. hoi sientje
    vind je kaart er super uitzien met die kleuren en prachtige vlinder!
    groetjes van corry

    ReplyDelete
  13. Je kaart is prachtig geworden Sientje, super.
    Groetjes van Anita

    ReplyDelete
  14. Mooi door eenvoud! Groetjes Yolanda

    ReplyDelete
  15. Prachtig Sientje.
    Groetjes Diana.

    ReplyDelete
  16. Weer een prachtige stijlvolle kaart, super mooi!

    ReplyDelete
  17. Leuke kaart hoor Sientje!
    grtjs
    Monique

    ReplyDelete
  18. Wat een mooie kaart, zeg! Prachtig.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  19. Bijzonder dat je zelf stempels maakt. Je kaart is erg goed gelukt.

    Groetjes Chantal

    ReplyDelete
  20. Hoi Sientje,

    wat een mooi kaartje en wat creatief dat je zelf stempels maakt!! Deed ik wel als kind met een aardappel.... jij vast ook!

    GerJanne

    ReplyDelete
  21. Wow wat maak jij toch mooie kaarten dit is ook weer zo'n prachtexemplaar. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    ReplyDelete
  22. Sientje - wow! This card is beautiful, and I love how you made your own stamps! Great job! Thank you so much for playing along with us at CAS-ual Fridays!

    ReplyDelete