Thursday, July 5, 2012

Wasknijperswap

Bij de Nederlandse swappers mochten we deze keer wasknijpers swappen. De bedoeling was dat je minimaal 10 wasknijpers zou pimpen leuk inpakken en opsturen naar je swap maatje.


Inpakken vind ik heel erg leuk helemaal als het origineel moet zijn. Dus de knijpers hierboven heb ik gemaakt voor mijn swapmaatje Marlies. De knijpers linksboven hebben een magneetje aan de achterkant en de knijpers rechtsonder hebben een punaise.


Van Marlies heb ik dit memobord gekregen. De miniknijpertjes heeft ze bestempeld en de ballarina is zoho schattig. 

4 comments:

  1. Ik had ze al bij Marlies gezien, goh, wat zijn ze prachtig!!!
    Gelukkig heb je ook een prachtige swap terug gekregen.
    Groetjes Lisette

    ReplyDelete
  2. Wat ziet dit er toch weer erg leuk uit.
    Ik ben zelf niet zo van de knutselige,ik ben meer van het tekenen,maar ik kan er wel enorm van genieten,hoe anderen van die mooie spulletjes maken.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  3. wat een mooie knijpers heb je gemaakt en ook ontvangen super, ziet er super romantisch uit (beide)

    groetjes yvon

    ReplyDelete
  4. Wat leuk en origineel, die knijpers met magneetjes en punaises. Én bijzonder mooi verpakt!! Ook jouw ontvangen swap van Marlies mag er zijn!!

    Groetjes,
    Toos

    ReplyDelete