Friday, July 6, 2012

Liefs / With love

Onlangs heb ik een nieuwe achtergrond stempel besteld van Papermania en toen die gisteren op de mat viel wilde ik er natuurlijk gelijk mee stempelen

Yesterday I recieved my new background stamp from Papermania. I directly wanted to stamp with it.


Ik heb met Memento Rich Cocoa gestempeld op kraft cardstock. Hieroverheen een donkerbruine strook papier. De vlinder is van Artimeo Butterfly Collage en is ook met rich cocoa gestempeld evenals de tekststempel die uit een setje van het Kruidvat komt.

I stamped with Memento Rich Cocoa on kraft cardstock. Attached a darkbrown ribbon tailed strip of cardstock. The buttrfly  from  Artimeo Butterfly Collage is also stamped with Rich Cocoa even as the sentiment with's from a local store.


De achtergrondstempel heet Square Urban Stamp Lepidopterolgy

De background stamp is called Square urban Stamp Lepidopterology

1 comment:

  1. Weer heel erg mooi.
    En vlinders zijn dankbaar,om mee te werken,lijkt me zo.
    Je krijgt al snel een romantisch sfeertje.

    Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Ans

    ReplyDelete