Saturday, July 7, 2012

Nog meer wasknijpers

De meesten van jullie weten ondertussen al dat als ik mee doe met de swap van de Nederlandse swappers dat ik dat niet in mijn up doe maar samen met mijn vriendin Alida. En dat is altijd supergezellig!

Maar goed omdat Alida geen eigen blog heeft laat ik hier zien wat zij heeft gemaakt voor haar swapmaatje Ilse. Heel romantisch., met die roosjes en die kleuren.

En hieronder de knijpers die Ilse heeft gemaakt voor Alida, 


Lekker zomers met slippers, schelpjes en "zeewater" blauw.

4 comments:

  1. Wow, ook je vriendin is een echt knutseltalent. Prachtig! En wat zij heeft terug gekregen, daar wordt ik helemaal vrolijk van!

    groetjes Marlies.

    ReplyDelete
  2. Wat een romantisch geheel! Ik ben er weg van.

    ReplyDelete
  3. Twee prachtige swaps... Alida en Ilse hebben elkaar goed bedacht!!

    Groetjes,
    Toos

    ReplyDelete