Tuesday, July 3, 2012

Trust in the Lord


with all your heart. Proverbs 3:5

Vertrouw op de Here met heel je hart. Spreuken 3:5


Sometimes there are those things on your path that you think; "why is this now on my path or is this ever be okay again? What gives it a rest on me to know that I can trust my God. Confident that He takes care of my needs or pain. 

Soms komen er van die dingen op je pad dat je denkt; "waarom komt dit nu op mijn pad of gaat dit nog wel weer goed komen"? Wat geeft het mij een rust om te weten dat ik op mijn God mag vertrouwen. Vertrouwen dat Hij zorg draagt voor mijn nood of verdriet. 

3 comments:

  1. Heel erg mooi!!!

    Lieve gr Anja

    ReplyDelete
  2. Wat heb je dit toch weer mooi gemaakt.
    Heel veel sterkte,met dat wat op je pad is gekomen.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  3. Dag Sientje,
    wat maak je prachtige dingen met mooie teksten zeg! Ik ben volger geworden om nog veel meer moois van je te zien!
    Groetjes,
    Marjolein

    ReplyDelete