Tuesday, April 1, 2014

Bendi fold card.



Bendi wattes? Tja ik heb de naam niet bedacht maar leuk is tie wel de bendi fold card.
Vorige week woensdag heb ik samen met Alida en Wilma dus een bendi fold card gemaakt, het was een bende snijden, vouwen, heel goed nadenken (wat erg moeilijk voor ons drietjes is gezien we altijd alleen maar giebelen als een stel pubers zegt mijn puberdochter altijd ;) ) en de tafel was ook een bende maar dat deerde de pret niet en de resultaten waren er ook na.


Je maakt als het ware een kaart met 2 flappen die je over elkaar en in elkaar schuift. Snap je het nog? 
En daarna kun je de kaart naar eigen inzicht pimpen. Het basis papier is van Pion Design en alle stansen die ik heb gebruikt zijn met uitzondering van het fietsje allemaal  van Marianne design. Het fietsje is volgens mij van Cheery Lynn.


Royaal gewerkt met flowersoft en klaar was ik. 

Dit is de bendi fold card van Alida, we hebben beiden papier van Pion Design gebruikt en dezelfde stansen maar toch een heel ander resultaat. Helaas kan ik jullie niet die van Wilma laten zien. Zodra zij hem online heeft dan zal ik hem hier ook plaatsen.


O en natuurlijk ook nog even een linkje naar Splitcoaststampers want daar hebben we de tuut voor deze kaart vandaan geplukt.

Je kunt de kaart trouwens gewoon opsturen omdat je de flappen los kunt halen en dan plat dichtvouwen.

-----------------------------------------------

En dan vergeet ik bijna nog te vermelden dat ik ik (eindelijk) weer heb geswapt via de Nederlandsce swappers. Het blijft leuk! Wil je weten met wie en wat kijk dan snel op mijn swap pagina.

7 comments:

  1. Dat was vast errrrruggh gezellig, en de kaart is prachtig!

    ReplyDelete
  2. Jeetje wat een prachtig resultaat zeg, het ziet er echt gaaf en
    super mooi uit ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat super gaaf. Prachtig gemaakt. Wat zullen jullie hier druk mee zijn geweest. Dan heb je geen tijd om te kletsen. Groetjes mariëtte

    ReplyDelete
  4. Het ziet er leuk uit. Lijkt me wel moeilijk.
    Bedankt nog voor je reactie op mijn blog. Ik zou heel graag een keertje willen komen op woensdag. Ik neem wel contact met je op want nu is het weer campingtijd en dan hebben we weer andere bezigheden. Fijne dag morgen en groetjes Marja

    ReplyDelete
  5. Deze is echt te leuk, het lijkt wel een kunstwerkje.
    Wat een werk zal dat gegeven hebben, maar het resultaat is ernaar.
    In 1 woord, PRACHTIG

    ReplyDelete
  6. Wat een berg werk, tenminste zo ziet het eruit en zo klinkt je verhaal ook. Maar wat een waauwie resultaat.

    ReplyDelete