Saturday, March 29, 2014

Hello



Vandaag gaat er alweer een nieuwe uitdaging van start op het blog van Crazy for CAS. Deze keer mogen we onze kleurtjes uit de kast pakken. Want het desingteam daagt jullie uit om een CAS creatie te maken met daarop een ingekleurd stempelafdrukje. En hoe je die inkleurd? Mag je helemaal zelf bepalen. 


Ik heb een oud stempeltje uit de kast gehaald. En ingekleurd met Promarkers. De ticket aan de zijkant heb ik ook gekleurd. Nu was hij al wel rood maar niet de goede kleur rood. Even met de zelfde Promarker als waarmee ik de laarsjes van het varkentje heb gekleurd over de ticket en voila, perfect fit. 

Doen jullie ook mee? 

7 comments:

  1. Wat leuk.
    Vroeger spaarde ik ALLES van varkentjes, ik hou ontzettend van die lieve beestjes, we hebben zelfs eens een echte, in de tuin!! Hi hi.

    Het woordje Hello past precies bij de stempel en de linker bovenhoek maakt het helemaal af.

    ReplyDelete
  2. Deze is leuk zeg:)
    Groetjes Aletta

    ReplyDelete
  3. Helemaal verliefd op dit kaartje!

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke kaart het varkentje vind ik erg schattig!
    Groet,
    rianne

    ReplyDelete
  5. Wat een lieffie, en zooo verschrikkelijk CAS. Echt geweldig!!!

    Groetjes
    Marrigje

    ReplyDelete
  6. Wat een geweldig kaartje ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    ReplyDelete
  7. deze is lief en grappig ! mooi
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete