Friday, June 22, 2012

Just saying hello


 Ik heb nog een kaartje gemaakt met het mooie papier dat ik van Anja heb gekregen.

I've made an other card with the beautiful papers that I recived from Anja.


Ik heb hem eenvoudig gehouden zodat de bloem  en de bottlecap tot hun recht komen.

I kept this card  simple so the flower and the bottlecap can just "pop" out.


Een close-up van de bloem en de bottlecap. Het is echt superleuk om die te maken.

Close-up from the flower and bottle-cap. Love it to make these.

3 comments:

  1. Helemaal te gek. En die bottlecap is geweldig. Lieve gr Anja

    ReplyDelete
  2. Heel erg mooi gemaakt,Sientje.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  3. Hoi Sientje .Je hebt een mooie blog met een geweldige boodschap er door verwerkt.
    Dacht eerst dat je ,,buitenlandse,, was tot ik op je profiel je woonplaats tegen kwam.
    Ik ben zelf nieuw,[lees groen],in blogland en moet nog veel leren.
    Gods zegen voor de toekomst.
    Groetjes Elly

    ReplyDelete