Saturday, October 18, 2014

My help comes from the Lord



Tjonge is alweer even geleden dat ik een kaartje heb geplaatst. Veel gebeurd in die tussentijd. Ga ik jullie niet mee lastig vallen. Wel met kaartjes, want die heb ik natuurlijk wel gemaakt afgelopen tijd, niet zoveel als anders ... maar soms heb je dat gewoon even zo.


Deze heb ik gemaakt voor een goede vriendin die wel wat bemoediging kon gebruiken. Ik heb gekleurd met mijn Derwent potloden (moest wel eerst even de stof ervan afblazen ;p ) Blijft mooi zo op het kraft cardstock. De klaproos stempel is van Sheena Douglas en heb ik in augustus op de beurs in Zwolle gekocht.

6 comments:

  1. In een woord ,prachtig.Mooie stempel en een fijn bemoedigend woord.
    Gr Elly

    ReplyDelete

  2. Hoi Sientje,

    Wat een schitterende kaart, mooie stempel ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    ReplyDelete
  3. Prachtige kaart Sientje, mooie tekst !
    grts !neke

    ReplyDelete
  4. Hi Sientje.
    Ik had je al gemist! Blij dat je er weer bent en dan ook nog met zo'n mooie kaart.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  5. wooooww thos Poppies on kraft paper look so Wonderful..I love your coloring and the simply design this is an adorable poppies card I have seen today...hugs, Monika

    ReplyDelete