Wednesday, October 29, 2014

I treasure our friendship



Het is alweer de laatste woensdag van de maand. Gaat erg hard zeg. Nog 2 maandjes en dan zitten we alweer in een nieuw jaar. Maar goed eerst nog even genieten van de kleurenkaartteamdag creaties van de maand oktober.


Deze keer waren er de kleurtjes lichtblauw en donkergrijs. Persoonlijk vind ik mijn vlinder iets te donker van kleur. Maar dat komt waarschijnlijk door de donkergrijze ondergrond. de vlinder is gestempeld met Stazon Opaque cotton white op vellum. daarna vanaf de achterkant gekleurd met een lichtblauwe Promarker, dezelfde kleur als de tekststickertjes die waren wit maar heb ik lichtblauw gekleurd met dezelfde Promarker.

Benieuwd naar nog meer mooi creaties in deze super mooie kleurcombi, neem dan snel een kijkje bij Martina op haar blog staan de linken naar alle deelnemers.

31 comments:

  1. Dacht ik dat je zaterdag al meedeed :-) nee hoor, deze vlinder is echt lichtblauw wat het geheel weer tot een prachtige kaart maakt

    ReplyDelete
  2. Heel mooi je kaartje Sientje...met die prachtige vlinder een schitterend geheel...

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    ReplyDelete
  3. Hey Sientje,

    Wat een super eenvoudige, maar heel erg mooie kaart! Ben fan!
    Blogger heeft kuren gehad, mijn deelname is niet bij Martina terecht gekomen. Vond de kleurkeuze heel fijn, en heb ook meegedaan, al staat mijn naam niet bij de deelnemers, dus kom maar langs hé!

    Liefs,
    Nancy

    ReplyDelete
  4. beautiful card, Sientje - love the colors you chose

    ReplyDelete
  5. hoi sientje
    een prachtige kaart waarvan je denkt dat de mooie vlinder plots weg kan vliegen
    groetjes corry

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie kaart is dit geworden. Ik heb even verder gekeken en vind je manier van kaarten maken zo mooi dat ik volger bent geworden. Ik ben een bewonderaar van CAS maar bij lukt het nl nooit goed.Groetjes Marijke.

    ReplyDelete
  7. Schitterende kaart Sientje! Heel rustig en stijvol!
    Prachtig,
    Charlotte

    ReplyDelete
  8. Hoi Sientje,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt de vlinder vliegt zo van je kaart af hahahaha.

    gr...Bep ☺ ☺ ☺

    ReplyDelete
  9. Wow wat mooi die vlinder. En weet je wat ik ook zo leuk vind hoe je de tekst aan elkaar genaaid hebt met een klein stekje. Om te onthouden. Groetjes, Nelleke

    ReplyDelete
  10. Wat een super leuke kaartje heb je gemaakt met de kleuren van KKT.

    Groetjes Nelly

    ReplyDelete
  11. Mooi jouw kaart! Grappig hoe je de tekst met wat steekjes hebt vastgezet.

    ReplyDelete
  12. Geweldig mooie en stijlvolle kaart.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  13. Prachtige kaart! Die vlinder is geweldig zo, met die witte embossingpoeder!
    Fijne avond, groetjes Mariken

    ReplyDelete
  14. Oh deze is mooi een pracht kaart en die vlinder is een pracht.
    Rianne

    ReplyDelete
  15. Mooie kaart, prachtige vlinder.

    Grietje

    ReplyDelete
  16. Hoi Sientje
    Schitterend is je kaart met die mooie vlinder en ik vind hem helemaal niet te donker.
    Lieve groetjes, Danoesja

    ReplyDelete
  17. Hoi Sientje,
    Wat komt je vlinder prachtig tot zijn recht op de donkere achtergrond, heel erg mooi!
    groetjes Ans

    ReplyDelete
  18. Wauw....wat een prachtige kaart!

    Groetjes Diny

    ReplyDelete
  19. In één woord PRACHTIG!

    -xies- Renate.

    ReplyDelete
  20. wauw, deze is echt leuk en geslaagd ! heel erg mooi vind ik hem !
    blij met je deelname ! jij maakt van het kleurenkaartenteam een succes, dank je wel, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij...
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete
  21. Prachtige vlinder en hele mooie strakke kaart!
    Groetjes
    Jantine

    ReplyDelete
  22. Oooh die tekst zo vastgezet met steekjes. Wat gaaf gedaan! Het is eensuper kaart. Groetjes, Gonny

    ReplyDelete
  23. mooi vlinder , je hebt veel creativiteit..groetjes sientje

    ReplyDelete
  24. Je kaart is geslaagd. Je vlinder is niet te donker. Mooi en stijlvol.top.
    Liefs Chantal

    ReplyDelete
  25. supergaaf zeg! Heb nog even naar beneden gescrolled om je andere werkjes te bewonderen. Ze zijn weer helemaal TOP! Lieve groetjes, Erna

    ReplyDelete
  26. Hoi Sientje,
    wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Ik ben dol op vlinders, dus dat zal het zeker zijn. En natuurlijk de kleurencombi....
    Groetjes,
    GerJanne

    ReplyDelete
  27. In 1 woord. Prachtig. Ik was het helemaal vergeten, maar alsnog mijn kaart geplaatst. Sorry voor het ongemak als je al een bezoekje deed.

    ReplyDelete
  28. hoi
    Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt met de kleuren van KKT.
    grtjs Lisbeth

    ReplyDelete
  29. I dont understand Holland language but I wanna say your Butterfly vellum is STUNNINGGGGGG :) and it is in blue..wooowww I am speechless looking at your card...its totally a masterpiece...I LOVE THIS Sientje....may I ask you which stamp is your butterfly...Its totally adorable..I love butterfly and want to buy this adorable stamp...thanks for your answer Sientje..hugs, Monika

    ReplyDelete
  30. Waaw deze vind ik echt super mooi!

    ReplyDelete