Friday, June 27, 2014

From me to you with love



Onlangs liep ik even rond te snuffelen bij de V&D terwijl mijn zoontje stond te kijken bij de Lego. Zucht er was zoveel Lego dus tja welke te kiezen. "Zal ik nu deze nemen of die of toch maar die, of nee die is toch ook wel leuk" Weet je wat knul? was mijn antwoord jij denkt na over welke jij wil dan kijk ik ff verder rond goed?  En toen kwam ik leuke washitape tegen .... zucht welke zal ik nemen die of toch die? Haha en toen stonden we daar met zijn twee te zuchten en te steunen want eigenlijk wilden we alles wat we zo mooi vonden maar tja gezien dat nu eenmaal niet kan moesten we kiezen. Ik heb me heel erg ingehouden en 2 brede rolletjes tape uitgekozen. Eentje met vlinders en eentje met vogels.


Met de vlindertape heb ik deze kaart gemaakt. Vreselijk gelift van een kaart die ik ooit op Pinterest voorbij heb zien komen. Maar wel mijn eigen draai eraan gegeven. Van zwart cardstock heb ik twee hele smalle reepjes gesneden om zo de tape wat meer er uit te doen laten springen.

7 comments:

  1. Mooie kaart en super mooi tape, maar goed dat wij geen v&d in de beurt hebben ;)

    Mieke

    ReplyDelete
  2. O, wauw wat een mooi tape. Kan me voorstellen hoe je daar stond te zuchten. Heel herkenbaar. Prachtige kaart heb je ervan gemaakt! Groetjes Mariëtte

    ReplyDelete
  3. Inderdaad wat een prachtige tape! Zeer mooi verwerkt op de kaart!

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie kaart! Slimme zet om die zwarte rand te gebruiken. De tape komt daar inderdaad nog veeeel beter door uit!
    Groetjes
    **Evi**

    ReplyDelete
  5. Ohhhh wat een mooi tape! Kan me voorstellen dat je stond te zuchten, ik ken dat.
    De kaart is prachtig.
    groetjes Marja

    ReplyDelete