Tuesday, December 4, 2012

Zo lief!


Soms zijn er van die periode's  in je leven dat het door omstandigheden die niemand in de hand heeft even erg donker om je heen kan zijn en de zon ver weg verstopt lijkt achter die dikke wolken. 

Dan ben ik erg dankbaar dat ik een God dien die me ziet en naar me omkijkt. En dan kan ik zo dankbaar zijn dat Hij mensen op mijn pad brengt die een zonnestraaltje langs brengen. 


Zo lag er zojuist een pakje op mijn mat van Mariette 2 Magazines van Cards Only en een setje papieren zakjes om sfeerlichtjes van te maken. Ik vind dit zo vreselijk lief van haar! 
Mariette super bedankt voor deze bemoediging!

5 comments:

  1. Fijn he dat er zo naar ons omgezien wordt !!!
    God kijkt altijd naar ons om ook al zien wij dat soms anders of even niet.

    Liefs, Mieke

    ReplyDelete
  2. Fijn dat zo'n cadeautje je dag weer goed maakt,Sientje.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  3. Ik hoop dat de zon weer gaat schijnen en de dikke wolken weer verdwijnen.
    Groetjes, Nelleke

    ReplyDelete
  4. Wat lief van Mariette. Daar word je heel warm van binnen op zo een koude dag!

    ReplyDelete