Saturday, December 1, 2012

Seasons Greetings


Vandaag begint de nieuwe uitdaging op het challengeblog van MI CAS es Su CAS. De challenge is het maken van en CAS kerstkaart waarbij je gebruik maakt van de paperpiecing techniek.
Dit is die van mij geworden.


De laatste tijd heb ik niet bij iedereen evenveel kunnen reageren op jullie blogs/creatie's. Ik had even wat minder tijd, deels omdat zowel mijn man als mijn dochter beiden in het ziekenhuis hebben gelegen (met beide gaat het nu weer goed ze zijn weer lekker naar het werk/school) en omdat Miranda de eigenaar van het Mi CAS es Su CAS Blog mij heeft gevraagd of ik niet alleen deel wilde uitmaken van het design team maar of ik ook het hele challenge blog van haar wilde overnemen. Zij moest zelf helaas stoppen vanwege haar werk als Stampin' Up demonstratrice, maar zij wilde niet dat het blog verloren zou gaan. Dit vind ik dus een hele eer en omdat er steeds meer deelnemers zijn heb ik besloten het blog van haar over te nemen zodat  de challenge's gewoon door kunnen gaan.  

Afgelopen maand hadden we maar liefst 54 inzendingen en het zou super zijn als we komende maand de 60 inzendingen halen.

6 comments:

  1. hiji s super lief ! heel erg geslaagd ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete
  2. Prachtige kaart. Helemaal te gek dat je het blog van me wilde overnemen. Het vult me met warmte om te weten dat het blog niet verloren zal gaan en dat jij de moeite neemt om het blog verder te dragen. Heel veel succes! Ik gun je de 60, minimaal!!

    ReplyDelete
  3. Veel succes gewenst, leuk dat je dit overneemt. Je kaart is prachtig geworden, ik ga alvast nadenken wat ik ga maken. Ik heb al een ideetje nu de uitvoering nog.... Groetjes, Nelleke

    ReplyDelete
  4. Super leuke kaart Sientje, en de afbeelding komt erg mooi uit met de paper piece techniek.
    Groetjes Ellen

    ReplyDelete
  5. Prachtige kaart.
    Gelukkig gaat het weer goed met je man en dochter.
    Sterkte met alles enne.....GAAF dat je gevraagd bent voor het blog! Je maakt ook hele mooie kaarten, dus ik snap het wel!
    Groetjes, Daphne

    ReplyDelete