Tuesday, July 22, 2014

Best wishes



Dit kaartje heb ik een tijdje terug al gemaakt maar nog geen tijd gehad om hem te plaatsen.
 Een goede vriendin van mijn dochter is onlangs getrouwd dus vroeg dochterlief of ik een kaartje wilde maken in de lievelingskleuren van de bruid. Grijs en wit. 


De basiskaart is Smoky Slate van Stampin' Up, ik vind dat zo'n supermooi kleurtje grijs.De hartjes zijn gemaakt met een stencil en modeling paste welke ik direct naar het weghalen van het stencil heb bestrooid met glitter embossingpoeder en verhit. De tekst gestempeld op velum en bewerkt met wit embossingpoeder.

3 comments:

  1. Hey Sientje,

    Dit is écht heen hele mooie trouwkaart!

    Liefs,
    Nancy

    ReplyDelete
  2. wat een mooie kaart...erg leuk ook die glitter hartjes...

    ReplyDelete