Tuesday, December 3, 2013

Merry christmas



Last wednesday I went to Wilma's house together with Alida. We had a great time together, playing with dryer sheets, glue spray and  sparkles. And the results are awesome! it looks like the trees are standing in a snow blizzard

Vorige week woensdag gezellig samen met Alida bij Wilma gefreubeld. Met droogtrommel doekjes, lijmspray en heel veel glitter. En met een verbluffend resultaat. Het lijkt wel als of er sneeuw valt op de kaart.


It is easy peasy to make but it is so awesome to look at, i'm watching it over and over and you know the fun thing is that when you move the card it looks like there are some more trees in the background.

Supersimpel maar o ik blijf maar kijken zo'n mooi effect en het leuke is dat bij het draaien van de kaart je een soort van holografisch effect krijgt. Alsof er in een keer nog een paar extra bomen op de achtergrond verschijnen 

Challenge


7 comments:

  1. IK vind het heel erg mooi. Heb ook de site opgezocht waar jullie het vandaan hebben gehaald, geweldige leuke site. Nu is mijn vraag, waar haal je die droogtrommeldoekjes. Ik heb ze wel eens bij Blokker gekocht maar die roken zo ontzettend sterk en heb ze weer terug gebracht. Zijn het toch die????
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  2. Whaw, wat een pracht van een kaart is dit! Hij is fantastisch mooi!!!

    ReplyDelete
  3. Geweldig. Dat geeft een waanzinnig effect al op de foto. Laat staan hoe dat eruit ziet in het echt.

    ReplyDelete
  4. Het ziet er zo al geweldig uit! Jammer dat we het niet in het echt kunnen zien, want dat geeft volgens mij inderdaad een fantastisch effect.
    Groetjes
    **Evi**

    ReplyDelete
  5. Ze zijn leuk ; de droogtrommeldoekjes kaarten.
    En je hebt ook nog jaren plezier van alle glitter op je vloer.
    Nou Sientje; groot succes deze kaart ;)

    Mag ik Marja antwoord geven? Het zijn de doekjes van Robijn. Je gebruikt ze een paar keer zodat ze wat zachter worden , de geur is er dan af en ze zijn wat dunner en doorschijnender. Die tip komt uit het filmpje. Je strijkt ze even lauw, dan zijn ze ook mooi plat.
    Je moet niet die vochtige doekjes hebben die ze ook verkopen bij Blokker. Maar echt die droge van Robijn .
    Ik gebruik normaal geen doekjes maar deed het nu wel , voor deze kaarten. En als ik een nieuwe pakte, dan deed de gebruikte gewoon nog een rondje mee. Ik heb er een paar maanden over gedaan om een stapeltje doekjes te krijgen dus ik zou zeggen; begin er vast mee; dan kun je volgend jaar ook aan de slag.

    ReplyDelete