Saturday, October 26, 2013

Dag dag



Today starts the new challenge on the Crazy for CAS blog. This time an inspiration picture. I was inspired by the leaves and the colours from the picture. 

While I was making this card, the leaves remind me of an book I've read a while ago. When the last leaf falls written by Bill Myers. It's about a teenage girl with bone cancer. Before the window from her bedroom stands a tree with only one leaf left. That one leaf is so important for her. You want to know why? Just read this book. 

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging bij Crazy for CAS. Deze keer mag je je laten inspireren door een vrolijke afbeelding. Ik heb me laten inspireren door de kleur en de blaadjes. 

Terwijl ik bezig was met het maken van dit kaartje moest ik even denken aan een boek die ik een tijd terug heb gelezen. Als het laatste blad valt geschreven door Bill Myers. Het gaat over een tienermeisje die botkanker krijgt, het boek is zo ontzettend aangrijpend. Voor het slaapkamerraam van dit meisje staat een boom, het is herfst en er hangt nog maar 1 blad aan die boom, dit blaadje is voor haar van grote betekenis, wil weten waarom? Dat verklap ik niet maar kan je echt dit boek aanraden!


Hope you will join us with the challenge from Crazy for CAS. This time you can win some beautiful embellisments from Scrap-Unlimited

Doen jullie ook weer mee met de uitdaging van Crazy for CAS, deze keer kun je een setje embellisments winnen van Scrap-Unlimited.

2 comments:

  1. Heel fijntjes, wat ik ook net even een extraatje vind is dat je de blaadjes even een bruin randje hebt gegeven.

    ReplyDelete