Wednesday, July 10, 2013

Hello



Recently I was at the Wibra (some sort of budget store in the Netherlands) and  to my surprise they had the well-known but always sold-out rolls of masking tape. Stocking up so. And  I have no regret of it because they combine so well with the tape that I already have.

Onlangs was ik bij de Wibra en tot mijn grote verbazing hadden ze de alom bekende maar altijd uitverkochte rolletjes masking tape. Inslaan dus. En daar heb ik geen spijt van want o, o, o, wat combineren ze goed met de tape die ik al heb.

Today I've made these two cards with the tape from the Wibra in the lead role combined with tape from my stock.

Vandaag heb ik deze twee kaartjes gemaakt mét de tape van de Wibra in de hoofdrol gecombineerd met tape uit mijn voorraad  ( o.a. Hema)


 I have pasted the tape on system cards a stamped image on it and your ready. The perfect base for further processing on a card. Eventually finished with a tab a doily and enamel dots.

De tape heb ik op systeem kaarten geplakt stempel er op en klaar is ik. De perfecte basis om verder te verwerken op een kaart. Uiteindelijk afgewerkt met een tabje een doily en enamel dots.

9 comments:

  1. ha ! wat is deze weer leuk ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete
  2. Haha, dat heb jij goed gezien zeg!
    En de uitwerking van je systeemkaarten is ook geweldig! Leuk en tof om te zien hoe kleurtjes zo'n verschillende kaarten kunnen opleveren!
    Groetjes
    **Evi**

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat een prachtige serie. Top. groetjes Mariëtte

    ReplyDelete
  4. Leuk leuk leuk.
    Verbazend wat je kunt maken op een woensdagje als je niet afgeleid wordt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha en dat is nog niet alles hoor heb nog meer gemaakt.

      Delete
  5. Superleuk! I love washi tape! En je hebt er echt wat moois van gemaakt :)

    ReplyDelete
  6. Gaaf,de stempel van de vogel vind ik super,lieve groet Musje.

    ReplyDelete
  7. Ik kom nooit bij de Wibra maar las het op facebook. Ben direct naar de dichtsbijzijnde Wibra gereden en heb gelijk 11 pakjes gekocht. Dat zijn 33 rolletjes!!!!! Leuk, leuk leuk. De systeemkaarten passen perfect bij de tapetjes. Leuk gevonden.

    ReplyDelete