Wednesday, February 20, 2013

Miss you

Nog een kaartje met papier uit een "oud" papier blokje. Deze keer uit het blokje Curio van Basic Grey.

Persoonlijk vind ik het een wat somber gekleurd blokje, wellicht dat ik hem daarom al zo lang ongebruikt heb liggen. Maar geïnspireerd door een kaart die ik op internet voorbij zag komen ben ik er toch maar mee aan de slag gegaan.


De bloemen heb ik uitgeknipt en met 3D-lijm opgeplakt. Nog wat pareltjes om het geheel wat sprankelijker te maken

Al met al best tevreden over het resultaat.

8 comments:

  1. In een woord: Prachtig!
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  2. Heel mooi geworden. En niet somber hoor! Je vorige twee kaartjes vind ik ook heel mooi!

    ReplyDelete
  3. This is an amazing card. Oh so beautiful against the Kraft background. Perfect. Kx

    ReplyDelete
  4. wow, ik vind em echt super mooi, gaaf zo met die uitgeknipte bloemen!

    groetjes

    vera

    ReplyDelete
  5. best tevreden....? Hij is super. Kijk zo kun je papier natuurlijk ook bekijken en gebruiken. Ga gelijk in mijn "wat mindere" blokjes kijken, wie weet wat ik nog vind.
    groetjes ELvira

    ReplyDelete
  6. Hoi Sientje,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Je vroeg waar mijn kaart stond waar ik mee aan de challenge mee deed.....maar ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan....ben daar niet zo handig in!

    Groetjes Diny

    ReplyDelete