Friday, October 2, 2009

Shaped car(d)s

Even weer een update. Voor de challenge van Double Dutch is het de bedoeling dat je een shaped card maakt. Oftewel een kaart met een anderen vorm dan gewoonlijk. Nu moest ik toch 3 verjaardagskaartjes maken dus dacht ik laat ik een andere dan anders kaart maken. Nou dat is aardig gelukt. Hier zijn er al vast 2.


Deze is voor mijn nichtje. De letter B van Birthday. De Lollipopflowers heb ik zelf gemaakt.


En deze voor mijn neefje.
De wittige vlekken komt niet door de flits maar zit in het papier, vond het wel passen bij een auto/jongenskaart

De auto is gemaakt naar aanleiding van een tekening die ik in mijn tienertijd tot treurens toe tekende, maar moet zeggen dat ie op deze manier toch echt wel leuk is. Heb eerst de auto op een kladje geschetst. Uitgeknipt en omgetroken op cardstock. Daarna heb ik alle losse onderdelen uitgeknipt en omgetrokken op desingpapier (cosmo cricket) uitgeknipt en op de auto geplakt . En ja ,op het nummer bord staat natuurlijk Happy Birthday. Het raam heb ik van een stukje doorzichtig cardstock gemaakt. En nu maar snel op de post want ze zijn beiden vandaag jarig. Toeval? Nee, ze zijn gewoon tweeling.

No comments:

Post a Comment